Vi forsterker teamet!

Ny digital markedsfører på plass!

Vi kan med stolthet presentere vår nyansatte digitale markedsfører, Tor Henrik Bruun. Vår nye kollega har en spennende og variert bakgrunn, hvor han blant annet har jobbet for flere internasjonale bedrifter, i tillegg til å ha drevet sin egen virksomhet basert på perfomance marketing. Tor Henrik kommer rett fra jobb som digital markedsansvarlig i Forvaltningshuset, og vil i tiden fremover fokusere på den digitale veksten i selskapet, i tillegg til å hjelpe våre kjære kunder med markedsføring på nett.

Hvem er TYPES? 

TYPES er et markedsføringsbyrå med store vekstambisjoner i årene som kommer. Vi hjelper våre kunder med webutvikling, webdesign, annonsering og innholdsproduksjon på sosiale medier og søkemotormarkedsføring for å nevne noe. Selskapet skal være den eneste partneren våre kunder trenger for å bygge sin merkevare! Vi har kontorer på Frosta og i Trondheim, Tor Henrik kommer til å jobbe fra Trondheims-kontoret.

Hva skal jeg jobbe med i TYPES?

– Jeg kommer til å ta hånd om alle aspekter av våre kunders markedsføring, som betyr at jeg vil ha tett kontakt med all våre kunder. Jeg har fra før bred erfaring fra digitalt markedsarbeid, som ansatt, freelancer og gründer. Før jeg ble ansatt i TYPES jobbet jeg heltid i Forvaltningshuset som digital markedsansvarlig, hvor jeg blant annet var med å bygge opp Forvaltningsbloggen.

I jobben som digital markedsansvarlig i TYPES, vil jeg ta hånd om bedriftens interne markedsføring, samt våre kunders digitale markedsføring. Dette omfatter alle Google verktøy, SEO, sosiale medier, innholdsproduksjon- og koordinering av webutvikling og design for alle typer kunder.

 Nye utfordringer er alltid gøy!

– Jeg er alltid motivert for nye utfordringer og jeg synes TYPES tikket av mange bokser når jeg aktivt søkte etter ny jobb innenfor digital markedsføring. I et mediebyrå kan jeg jobbe med flere merkevarer samtidig, som gjør at hverdagen min blir variert og ikke minst hektisk! Slik jeg liker å ha det.

– For å kunne prestere i den digitale verden, må man alltid være nysgjerrig og søke ny informasjon. Jeg er sertifisert i Google ads og håper at min erfaring skal bidra til at våre kunder får mest mulig igjen for sine annonsekroner. Jeg skal i alle fall gjør min del for å opprettholde et høyt faglig nivå på de markedsføringstjenester vi tilbyr.

 

Flytter fra Oslo til Trondheim 

Tor Henrik kommer opprinnelig fra en liten bygd i Namdalen, kalt Botnan og gikk på Namsos ungdomsskole i ungdomsårene. Ved fylte 16 år, flyttet han til Trondheim for å satse på kombinert, gjennom idrettslinjen på Heimdal VGS. Etter videregående har han gjennomført førstegangstjenesten i militæret og bodd utenlands, nærmere bestemt på middelhavsøya Malta. I Malta fikk han jobbe med større internasjonale merkevarer slik som Vera & John, Betsson og L&L Europe. I nåtid har Tor Henrik fått seg samboer og hund i Oslo, som selvfølgelig også blir med på flyttelasset til Trondheim.

Mer fra bloggen:

Ny digital markedsfører på plass hos Types!

Ny markedsfører på plass!Vi kan med stolthet presentere vår nyansatte digitale markedsfører, Emil Randen. Vår nye kollega har en teknologisk og variert bakgrunn, hvor han blant annet har gått College i USA, studert organisk kjemi på Gløshaugen og drevet eget IT-firma...

Hvordan lykkes med markedsføring på Instagram?

Oppnå bedre resultater på InstagramHvordan lykkes med markedsføring på Instagram? For å kunne lykkes med en digital markedsstrategi, så er det en rekke verktøy og metoder man må kunne mestre. I denne artikkelen skal vi se nærmere på Instagram som plattform, og hvordan...

Vi forsterker teamet – Ny digital markedsfører på plass!

Vi forsterker teamet!Ny digital markedsfører på plass! Vi kan med stolthet presentere vår nyansatte digitale markedsfører, Tor Henrik Bruun. Vår nye kollega har en spennende og variert bakgrunn, hvor han blant annet har jobbet for flere internasjonale bedrifter, i...

Håndverkere bruker bare lommerusk på markedsføring – Hvorfor?

MarkedsføringHvorfor bruker håndverkere bare lommerusk på markedsføring? Håndverkere forteller meg, at når de som privatpersoner skal kjøpe eller sjekke opp en tjenester eller et produkt, ja så søker de på nett. Men, de ser ikke verdien i å bruke penger på...

Hvordan bevise avkastning i sosiale medier til sjefen (som egentlig ikke skjønner sosiale medier)

Avkastning i sosiale medierHvordan bevise avkastning i sosiale medier til sjefen? (Som egentlig ikke skjønner sosiale medier) Du har verdens kuleste jobb, du er ansvarlig for sosiale medier i din bedrift og du føler det går supert. Du er i kontakt med influencers, du...

4 Tips til Influencer Marketing

Infuencer MarketingFire tips til Influencer Marketing Influencer marketing kan være en fin måte å presentere ditt merke (eller tjeneste) på en autentisk måte - spesielt til grupper av forbrukere som for eksempel «millennials» som er mer «motstandsdyktige» mot digital...

Hvordan utvikle og utføre en strategi for sosiale medier i 2018

Hvorfor er det så viktig å fokusere på vekst i sosiale medier? Enten du ansetter noen som får ansvar for sosiale medier eller bruker et byrå for å gjøre det for deg, må en sosial mediestrategi utvikles for at bedriften skal vokse i dagens marked. Men, sosiale medier tar tid og som nevnt i tidligere innlegg må det dedikeres ressurser.

Effektiv markedsføring for små og mellomstore bedrifter

Etter mange måneder med planlegging og forberedelser er vi endelig klare for å bidra til å løfte små og mellomstore bedrifters tilstedeværelse på nett! Jeg har i årevis jobbet med markedsføring, forretningsutvikling og etableringer, nå var det riktig tidspunkt å bruke denne erfaringen for å hjelpe andre.

Store deler av bedriftsnorge bruker facebook feil

Store deler av bedriftsnorge bruker facebook feil. Litt drøy påstand tenker du, jeg tar meg den friheten til å være litt fritt-talende og kommer her med en grov klassifisering av hvordan ulike bedrifter bruker facebook. Vi kan dele bedriftnorges satsing på facebook inn i fire grupper, hvem av disse hører du til?

La oss skape resultater for din bedrift

Kontakt oss nå - så finner vi din TYPE 

TYPES

Trondheim

TYPES AS
Munkegata 66,
7011 Trondheim

TYPES

Frosta

TYPES AS
Banken
7633 Frosta

Følg oss

På sosiale media

Vi er digitalbyrået for deg som vil vokse! Uansett om du er en startup, SMB eller ønsker å selge til bedrifter eller direkte til kunder.

Vi skaper effektiv markedsføring og funksjonelle nettsider.